محمدصدرامحمدصدرا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

شیطنت های محمد صدرا

1394/5/27 15:38
نویسنده : مامان زهره
798 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بزرگ مرد کوچکم

این روز ها هر چی از شیطنت ها ت بگم کم گفتم اصلا نمیشه بگی چی کار میکنی یا چی میگی کلا شیطونی میکنی. چند روز پیش تولد آبجی نازنین بود ما واسش یه دوچرخه گرفتیم. تو هم اصلا نذاشتی سوار بشه همش خودت سوار بودی با وجود اینکه تو هم دوچرخه داشتی اما بازم دوست داشتی سوار دوچرخه آبجی بشی.

هر جا هم که میخواستیم عکس بگیریم که فقط بچه ها باشند تو خودت و مینداختی روی آبجی و طاها

توی این عکس ها دقت کنی قشنگ معلومه که از این کارها خیلی داری لذت میبریچشمک

این روزها خیلی از حرفهارو میزنی تمام کلمه ها رو میتونی تلفظ کنی. موقع سفره پهن کردن سفره و قاشق ها رو خودت میاری و میبری خیلی کارهای دیگه هم خودت میتونی بکنی. بخصوص توی بالا رفتن از در و دیوار و خرابکاری خیلی حرفه ای هستی و من عاشق همین شیطنت هات هستم.

عاشقتم

خیلی سخت میشه ازت عکس گرفت چون سریع تغییر حالت میدی

توی عکس پایینی بجای اینکه بشینی ازت عکس بگیریم داری دست بابایی و گاز میگیری ( همین الآن فهمیدم تعجب)

اینجا هم به زور دست و پات و گرفتیم که باهامون عکس خانوادگی بگیری

خیلی خیلی زیاد دوستت داریم حتی با این همه شیطنت . همیشه و همه جا عاشقتم بزرگ مرد کوچولوی مامان.بوسمحبت

پسندها (1)

نظرات (2)

zakieh
27 مرداد 94 23:49
مه سو
7 شهریور 94 13:47
عالی بود مخصوصا اون قسمت عکس خانوادگی که دست و پاهای کوچولوشو گرفتین....شیطون بلا...... من دوس دارم خودتم ببینم زهره!!!!!همیشه عکس از همه هست جز خودت دلم آب شد خب!!!!!