محمدصدرامحمدصدرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

بازم اومدم

1394/8/19 10:47
نویسنده : مامان زهره
458 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیز دردونم

این چند وقتی که نبودم همونطور که توی وبلاگ آبجی اعتراف کردم اینجا هم اعتراف میکنم که هیچ دلیل منطقی نداشتم و همش از بی جنبه بودنم توی خرید گوشی جدید بوده و از این نظر میخوام ازت که اصلا از من الگو نگیری چون من الآن خیلی پشیمونم.خجالت

حالا در عوض عکسهای خوشکلی که توی این مدت نبودی میذارم برات :

 

این عکس اولین موفقیتت در بالا رفتن از بادی هست البته الآن داری بر میگردی:

 

اومدیم عکس تکی از آبجی بگیریم یهویی کله ی آقامحمدصدرا اومد جلو

 

پسر پهلوان من

پهلوان پنبه

 

محمد صدرا مثل عمه سمانه عاشق گوجه هست

 

شما و آرمین گل پسر دایی داوود

 

اسمتون توی شبکه ی هدهد پخش شد مشهور شدیدعینک

 

این لباسیه که عمه سمانه برات خریده و تابستون اگه تنت نمیکردم اینجوری التماس میکردی

 

بعد از اینکه لباست تنت میکردم با آرامش میخوابیدی

 

تو و بابات و باباش

 

سر کار بابایی روی صندلی محل کار بابایی

 

وقتی یک دقیقه ازت غافل میشم اینطوری پیدات میکنم

 

اندر حکایات شیطنت ها

 

وقتی داداش صدرا دوست داره مثل آبجی نازنین نماز بخونه

 

بعضی وقتا فکر میکنم یه مردی توی سایز کوچکتر

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

Zeinab
20 آبان 94 0:07
قربونش برم، باااامزه، آفرین به زنداداشی خوش ذوقم بوووووووووس
مه سو
17 آذر 94 18:42
عزیزم خیلی این گل پسر شیطونه...از طرف من ببوسش...تولد برادر زاده تون هم مبارکا باشه.... براشون اسپند دود کنین زهره جون...