محمدصدرامحمدصدرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

خدایا شکرت

1394/10/12 15:20
نویسنده : مامان زهره
414 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه هفته پیش جواب آزمایشت و نشون دکترایمونولوژی دادیم خدا رو شکر گفت که خوبی و نیاز به ادامه درمان نداری. دیروز نذر خودم و ادا کردم و توی مسجد حضرت ابالفضل بخاطر سلامتی تو مراسم دعا و روضه ی ابالفضل گرفتم.

این روز ها تازه میفهمم توی دنیا خیلی چیزا میتونه جالب باشه و آدم دلش میخواد که تجربه ش کنه مثل یه سفر خوش.... اما هیچی ... واقعا هیچ چیزی توی دنیا جای سلامتی و نمیگیره .....

خدایا شکرت

پسندها (6)

نظرات (10)

مهدیه مامان تبسم
12 دی 94 16:12
سلام دوست عزیز خدا کوچولوتون رو واستون حفظ کنه لطفا کد 18رو به شماره 1000891010 ارسال کنن تا با زیاد شدن رای ها شانسمون برای برنده شدن بیشتر بشه
مامان هانیه
12 دی 94 18:18
سلام. خدا را شکر،خیلی خوشحال شدم ان شاالله دیگه هیچ وقت ناخوشی سراغ محمدصدرا جون و خانواده اش نیاد
aylar
12 دی 94 23:27
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید
زهره مامانی فاطمه
13 دی 94 9:08
بسلامتی خداروهزاربارشکر چقدر اول صبح خوشحال شدم از این خبر خوبالهی که همیشه شاد وسلامت باشید
عمه فروغ
13 دی 94 15:54
سلام زهره جونخدا رو شکر بخاطر سلامت بودن محمدصدرا الهی که همیشه تنش سالم باشه عزیزم نذزتون قبول حقان شاا.. که در عوض خدا بهتون سلامتی ببخشه
مه سو
13 دی 94 17:28
الهی شکر....بخاطر سلامتیش....خیلی نگرانش بودم...
zakieh
14 دی 94 1:09
سلام. خدا را صد هزار مرتبه شکرميكنم خيلي خیلی خوشحال شدم ان شاالله هميشه سالم و سلامت باشي محمدصدرا جونم
مامان نی نی
19 دی 94 0:29
خیلی خوش حال شدم از این خبر خدا رو شکر
فاطمه مامان گلها
19 دی 94 2:28
خدا را شکر. ان شاالله هیچوقت دیگه مشکلی براتون پیش نیاد
مامان احسان
25 دی 94 11:33
سلام عزيزم خداروشكر اميدوارم هميشه تنشون سالم و لبهاشون به لبخند شكوفا باشه