محمدصدرامحمدصدرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

ماجرای هفتاد تا

1395/7/2 14:19
نویسنده : مامان زهره
346 بازدید
اشتراک گذاری

من : محمدصدرا این چند تا آدمه؟ niniweblog.com

محمدصدرا: یکی

من : آفرینتشویق. حالا این چند تا آدمه ؟ niniweblog.comniniweblog.com

محمدصدرا : هفتاد تاآرام

من : سوال !!!!! حالا این چند تا آدمه ؟ niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

محمدصدرا : هفتاد تاآرام

من : متفکر؟؟؟؟!!!! حالا اینا چند تا آدمند؟ niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

محمد صدرا: هفتاد تاآرام

من : ترسو

محمد صدرا: هفتاد تاست دیده سکوت

پ . ن : کاشف به عمل اومده که محمدصدرای ما هرچی بیشتر از یک باشه را هفتاد تا می داندخنده

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

عمه فروغ
10 مهر 95 14:56
ای جااااانمطریقه جدید شمارش رو خدا حظفش کنه
مامان زهره
پاسخ
تازه کشف شده
مه سو
30 مهر 95 18:48
هفتاد تا دیده!!
zakieh
7 آذر 95 0:42
ای جان منم هفتاد تا دوسش دارم عزیزم