محمدصدرامحمدصدرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

اولین بار که حرف زدی

1397/3/30 16:46
نویسنده : مامان زهره
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بزرگ مرد کوچولوی من

ده روز پیش وقتی رفتم کتابخونه مسئول کتابخونه آقای خراسانی بهم گفتند که یک نشست کتابخوان هست که بچه ها هم میتونند یک کتاب معرفی کنند. منم شما و آبجی و آماده کردم. راضی به این کار نبودی اما کاری بود که باید انجام میدادی چون باید خودت رو برای حضور در جامعه آماده میکردی و با این نخواستن مبارزه می کردی. کلی برات جایزه تعیین کردم که راضی به این کارشدی و دیروز برای اولین بار در حضور نزدیک به پنجاه نفر رفتی جلو و کناریکی از مسئولین کتابخونه کتاب خودت و معرفی کردی و شروع کردی به حرف زدن. نمی دونم چرا همش خندت می گرفتچشمک یه جوری که دیگه وقتی می خواستی بلند شی بیای سر جات همه خندشون گرفته بودخنده. من که عاشق خنده هاتم از خدا برات همیشه لبخند و شادی و با تمام وجود میخوام. عااااااااااااشششقققتممحبتمحبتبغل

پسندها (5)

نظرات (1)

عمه فروغعمه فروغ
1 تیر 97 14:42
عزیزمبغلهمیشه موفق باشه گل پسرمون...خوب کاری کردی زهره جون باید بعضی چیزها رو از سنین کم تو وجود بچه ها نهادینه کردآرام
مامان زهره
پاسخ
ممنونم عمه فروغ مهربونمحبتمحبت