محمدصدرامحمدصدرا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

اولین اجرای خوشامد گویی

1397/10/1 18:38
نویسنده : مامان زهره
374 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربون ترین پسر دنیابغل

دیشب شب یلدا بود. یه روز قبل از یلدا از طرف مهد کودکت ( مهد کودک مهتاب) جشن شب یلدا گرفتند. یک روز قبلش قرار شد که خوشامد گویی شب یلدا به مهمان های جشن که شامل تمام بچه های مهد کودک و پیش دبستانی بودند و شما به عهده بگیری . منم که عاشق این لحظه هام. حسابی باهات کار کردم. تو هم خیلی خیلی عالی اجرا کردی. من که توی اون لحظه ای که اجرا می کردی تمام بدنم از ذوق میلرزید سعی می کردم خیلی خندم و نشون ندم و خودم و جدی بگیرم اما نمیشد . واقعا سخته. البته ناگفته نماند که کلی در مورد حرکات دستت کار کرده بودیم که یه کم هول شدی و یادت رفت. اما در کل عاااالی بودی.تشویقبوس

الهی قربونت برم من پسرم

آقای مجری که کلی ذوقت می کرد و تشویقت کرد. بقیه هم خیلی خوششون اومده بود.

این عکس هم شما و دو تا از همکلاسی هات هستین. توی جشن:

 

 

پسندها (11)

نظرات (5)

مامانمامان
4 دی 97 0:48
آفرین
مامان زهره
پاسخ
مرررسی مهربونبوس
مامان صدرامامان صدرا
4 دی 97 9:14
آفرین به این آقا صدرای گل 😍😍😍
مامان زهره
پاسخ
من که میگم صدرا ها خیلی خوبندچشمکآراممحبتمحبت
مامان ریحانهمامان ریحانه
4 دی 97 14:12
به به چه آقا پسر ناز و گلی خدا حفظش کنه محبتمحبت
مامان زهره
پاسخ
خدا عزیزان همه رو حفظ کنه . ممنون عزیزمگلگلبوسمحبت
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
5 دی 97 8:54
آفرین آقا محمدصدرای عزیز
انشاألله همیشه همینطور موفق و سربلند باشیگل تشویقتشویقتشویق
مامان زهره
پاسخ
ممنونم مهربونگلگلمحبت
مامانیمامانی
5 دی 97 19:03
تشویقتشویقتشویق