محمدصدرامحمدصدرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

6 ماهگی

1393/2/6 20:35
نویسنده : مامان زهره
386 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم . امروز بعد از نماز صبح سراغ تقویم رفتم و صفحه ی تابستان و ورق زدم بالاخره تابستان با تمام سختی هاش به پایان رسید و فصل پاییز اومد.من و تو وارد 6 ماهگی شدیم. حرکاتت و بیشتر احساس میکنم بخصوص شبها که همه خوابند و من تو فکر آینده هستم میبینم تو هم مامان و تنها نذاشتی و داری لقد میزنی. امروز خیلی حرکتت کم شده بود خیلی احساست نمیکردم. ترسیده بودم. ظهر از بابا سعید خواستم ببرتم بهداشت تا صدای قلبت و بشنوم. وقتی رفتم چند دقیقه طول کشید خود خانومی که بهداشت بود داشت نگران میشد که یه دفعه سمت راست دلم صدای قلبت اومد. انگار آّبی بود روی آتیش نگرانی های من.  میگند 6 ماهگی ماه عضلات هست و توی این ماه عضلات بدن نوزاد نیرومند میشند. دلم میخواد از این ماه حسابی استفاده کنی و پهلوان کوچولوی من بشی.عزیزم خدای مهربون نگهدارت باشه ، بدون که خیلی دوستت دارم.

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان بهداد
2 مهر 92 14:59
سلام مامانی. من هر دوتا وبت رو لینک کردم. خوشحال میشم که شما هم ما رو لینک کنید. امیدوارم که نی نی خوب باشه و دوران آرامی رو پشت سر بگذرونید. مواظب خودتون باشید.
(زهره)مامان فاطمه
9 مهر 92 11:13
سلاااااااااااااااااام زهره جونم خوبی من این وبتم لینک میکنم
(زهره)مامان فاطمه
9 مهر 92 11:16
راستی اسمشو چی بزارم
(زهره)مامان فاطمه
21 مهر 92 11:43
نیستییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
(زهره)مامان فاطمه
16 آذر 92 9:13
زهره جونم خوبی الان ماه هشتی عزیزم؟؟؟؟؟؟ ایشااله به سلامتی نینیت رو به دنیا بیاری
مه سو
19 دی 92 1:48
به بخور بانو...می گن نوزاد رو زیبا می کنه.... مراقب خودت و نی نی باش...
(زهره)مامان فاطمه
25 دی 92 9:38
سلام خوبی عزیزم بیخبرم ازت ایشااله دیگه فراق میشی