محمدصدرامحمدصدرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

کلام نخست

1392/6/18 20:09
نویسنده : مامان زهره
237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر خوشکلم الآن ٢٠  هفته هست که تو توی دل منی . تو نینی دوم من هستی و پسر اول من. امیدوارم بیست هفته دیگه هم با خوبی و خوشی توی دلم بگذرونی و بیای پیشم. چند روز پیش سونوی بیست هفتگی واسه سلامتیت انجام دادم خدارو شکر سالم سالم بودی انگشتهای خوشکلت و تکون میدادی با لبهای نازت نفس میکشیدی و من عاشقانه به صفحه مانیتور نگاه میکردم و واسه سلامتیت خدارو شکر میکردم. دوستت دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مه سو
23 شهریور 92 11:47
مامانی برای دو تا نی نی ها توی همون وبلاگ می نوشتی راحت تر بود کارت هم ها.....نع؟! البته سلیقه ای هست....
معصومه
24 شهریور 92 19:49
عزیزم مبارکت باشه قربونت ب رم
(زهره)مامان فاطمه
25 شهریور 92 7:19
وااااااااااااای من نمیدونستم نی داری؟؟ یانمیدونم میدونستم؟گیج شدم با یه مامانی دیگه اشتباه گرفتم؟ حالا چه حسی داری ؟ خوبه ؟
(زهره)مامان فاطمه
25 شهریور 92 7:23
میدونستم حالا یادم .که گفتی خداخوسته ببخش گیج شدم جیگر
مامان چند تا فرشته
25 شهریور 92 13:27
اومدنش مبارک و قدمش پر برکت
Anonymous
26 شهریور 92 5:13
mamane kurosh (zohre(
29 شهریور 92 9:14
azizam salam mamnoonam [pisham umadi esm ke ziyade! vali man khodam dalili nemibinam hatman esma beham biyan, age har do esm ghashango ba maaana bashe lkafiye,
مامان بهداد
1 بهمن 92 10:56
سلام مامانی. امیدوارم که سلامت و خوب باشید. میدونم که روزای آخر بارداری رو دارید پشت سر میگذارید. شاید هم که نی نی کوشولو تا حالا اومده باشه و به ما خبر ندادی. الهی که زایمان راحت و سبکی داشته باشید. حتما توی دعاهاتون یاد ما هم باشید. منتظر زیارت نی نی کوشولو هستیم . هر وقت که سر حال شدید حتما بیایید و پست جدید بگذارید.